zondag 27 februari 2011

Geurspoor

Van de drogist ontvang ik een boekje met kortingsbonnen.
Er zijn een paar interessante bij.
Vooral die waar je 40 % korting krijgt op een eau de toilette naar keuze.
Mooie gelegenheid eens een ander geurtje uit te proberen en er een klein flesje van aan te schaffen. Achterop de bonnen staat dat ze niet gebruikt kunnen worden met andere kortingsacties. Lijkt me logisch.

Op naar de drogist en wat denk je, hebben die slimmeriken alle kleine verpakkingen in de aanbieding, zodat je een grote fles moet aanschaffen wil je lol van de kortingsbon hebben. Ik voel me op z’n zachtst gezegd belazerd en gebruik van nijd een parfumtester op beide polsen. Dat komt me duur te staan, want als ik al lang de winkel heb verlaten, ruik ik het opgespoten geurtje nog steeds. Als ik iets vervelend vind, is het parfum ruiken van iemand die al honderd meter verder is. Nu veroorzaak ik het zelf.

Een dag later hangt er in de auto nog de vage lucht van mijn handeling. Een ding weet ik zeker dit goedje koop ik zelfs niet in kleine verpakking in de aanbieding. Wat een lucht…
De bon heb ik weggegooid.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen