dinsdag 30 augustus 2011

Versieren

Mijn sieraadkist heeft vele laadjes.
Voor kettingen, ringen, armbanden, oorknoppen, horloges en spelden die ik in de loop der jaren heb gekocht. Sommige sieraden heb ik geërfd en hebben emotionele waarde.
Helaas kan ik de ringen en armbanden niet meer dragen en horloges voelen ook niet prettig.
Om bij de tijd te blijven stop ik horloges in mijn zakken.
Oorknoppen, een hanger om mijn hals en een speld op de revers van mijn jasje, alles met elkaar in overeenstemming, kan ik goed dragen.
Elke ochtend oogschaduw op de oogleden, oorknoppen in mijn oren en zonder gestifte lippen ga ik de deur niet uit. Ik hou ervan mezelf op “bescheiden” wijze te versieren.

3 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je reactie op mijn versierpoging.
    Make-up heb ik lang geleden afgezworen en van oorbellen krijg ik de kriebels. Ik word wel graag versierd door manlief. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. was dit een SV- onderwerp?
    ik probeer wel eens een zilveren ( geen gouden)sieraad, dan ga ik er mee voor de spiegel staan en doe het daar meteen ook weer af. er was eens een vrouw die zei dat ik een "echte" parel- type was...maar ja, dat was de "echte"- parel winkelierster hier in stad.
    maarreh....Ferrara, we zullen t zien, he! tzt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit was de enige versiertoer die wilde lukken...:)

    BeantwoordenVerwijderen