zaterdag 3 maart 2012

Altijd Prijs

De Liebster Blog Award heb ik op diverse blogs voorbij zien komen en kreeg het, hoe ijdel, bij voorbaat al benauwd. De meeste bloggers zijn blij met deze waardering en ik gun het ze van harte.
Gisteren kreeg Heldinne hem uitgereikt en op slag nam de onrust toe. De Award kwam griezelig naderbij. Ik hoopte vurig dat ik zou worden vergeten of, heel laf, me kon verschuilen achter de Trouwschrijvers.
Met een vakkundig schrijven boorde AHA die hoop de grond in. Stiekem had ik voor mezelf, voor het geval dat, al drie van zijn vijf namen geclaimd. Om mezelf en anderen een zoektocht te besparen, besluit ik de Liebster Blog Award niet aan te nemen.
Ik ben, zo lang ik me kan heugen, dé spelbreker in het versturen van kettingbrieven en recepten. Geld heb ik op die manier nooit verzameld en estafettestokjes donderden bij mij altijd op de grond.

4 opmerkingen:

  1. Applaus voor jou. Zo denk ik er ook over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm nou ja als iemand je blogs leuk vind en onder de aandacht wil brengen is natuurlijk leuk maar dan wel zonder kettingbrief gedoe.
    Ik wil dat ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aandacht en waardering voor het geschrevene vind ik leuk. Kettinggedoe houd ik ook niet van. Vooral niet als er gedreigd wordt met allerlei enge ziektes als je niet meedoet. Nu was dat in dit geval natuurlijk niet aan de hand, begrijp me goed.

    BeantwoordenVerwijderen