dinsdag 11 december 2012

Top 2000

Kopen en Verkopen
vrij naar de profeet Kahlil Gibran

Een ware zoektocht naar een geschikt nummer
en het werd 939 Bruce Springsteen
We take care of our own, heel toepasselijk voor de markt van Barcelos
www.youtube.com/watch?v=nE73dm61mEo


De markt van Barcelos in Portugal
is niet alleen een toeristische trekpleister
De Portugezen komen van heinde en ver om
 te kopen en te verkopen
men vindt er

de arbeiders van de zee
velden en wijngaarden
             wevers en pottenbakkers 
 
 de verzamelaar van kruiden

9 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haastige spoed, zelden goed.

    De foto's worden groter bij aanklikken
    Voor wie Chris volgt; dit is de markt waar hij graag komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! En zoals je bij mij reageerde: ook ik hoor nummers waar ik het bestaan niet van wist (deze nou toevallig wel).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto"s en een herinnering aan mijn Caminho! Inderdaad is Barcelos heel erg zo'n Gibran-marktplaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi gerangschikt ook die foto's, kunst op zich!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bruce hou ik niet van maar je foto`s zijn mooie kleurige plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja, mooie plaatjes Ferrara! het lied ken ik niet.
    ik heb geen top2000 verhaal vandaag. vreemd, maar sinds ik meeschrijf aan de top2000schrijfveer blijken mijn 'volgers' af te haken....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He dat is nou jammer Hilde, want dat is vast je bedoeling niet.
    Doe je toch een poosje niet mee, kijken of dat helpt. Ik blijf je in elk geval volgen.

    BeantwoordenVerwijderen