dinsdag 25 december 2012

Top 2000

Nummer 423 Louis Armstrong
What a wonderfull world
www.youtube.com/watch?v=m5TwT69i1lU

Schoonheid.

We hebben tijdens onze reizen door Portugal twee keer voor de poort van het Convento in Tomar gestaan en twee keer was het in restauratie.
Dit voorjaar waren we er weer, wat een schoonheid aan beeldhouwwerk. Eeuwenoud en met liefde en kennis van zaken gerestaureerd, geen wonder dat ze daar jaren werk aan hebben gehad.
Ik kan zo genieten van een mooi bouwwerk, een prachtige tuin, schoonheid van de natuur, schoonheid die de beeldhouwer weet te bewerken of de houtssnijder. Schoonheid van de schrijf en schilderkunst. Schoonheid in de muziek. Ik kon uit alle foto’s die ik heb bekeken maar moeilijk een keus maken. Ik was op mijn zoektocht weer op diverse plekken in Europa.
Toch hoef je voor schoonheid niet ver te reizen
Schoonheid is overal en elke dag om je heen, je moet het willen zien, horen en opsnuiven.
Ik koos uiteindelijk voor een natuurfoto. In de tuin gemaakt.

foto Ferrara


2 opmerkingen:

  1. Louis Armstrong met zijn prachtige stem! heerlijk nummer! en moooooie bloem die Digitalis!

    BeantwoordenVerwijderen