zaterdag 29 december 2012

Top 2000

Nummer 1946 The Cats
The end of the show
http://www.youtube.com/watch?v=xp20L_Uy6HU

Afscheid

Het zit er bijna op. Schrijven was dit jaar een extra uitdaging met de Profeet Kahlil Gibran als leverancier van de schrijfveren. Iedereen heeft zijn of haar eigen invulling gegeven en dat was boeiend om te lezen en te horen.
Het was mij een waar genoegen, hoewel ik met het vervolgverhaal een flink karwei op mijn nek haalde. Maar tjonge wat was dat leerzaam.
We gaan 2012 uit op de klanken van de Top 2000.
De laatste schrijfveren wind, afscheid en zee, het kan niet anders je moet wel in Volendam bij The Cats uitkomen.
One way wind, The end of the show en Sailing home.
Nog drie dagen te gaan, maar ik kies bij de schrijfveer van vandaag voor The end of the show. 


Met grote dank aan Hella voor het initiatief en de inspiratie die zij ons dagelijks gaf. Petje af!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb mee genoten van deze actie.
    Ga je nu meedoen met zwijmelen op zaterdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ook ik heb genoten van deze uitdaging. was de eerste maal dat ik meedeed aan een 'schrijfveer', en het was leuk!
    ben ook graag bij de medeschrijvers gaan lezen!

    BeantwoordenVerwijderen