vrijdag 1 februari 2013

Antwoord op Spannend

Allemaal reuze bedankt voor jullie uitgebreide, zeer gewaardeerde reacties.
Na het lezen dacht ik even: Ik lijk wel een drammerig kind dat om aandacht vraagt, maar zo is het stuk beslist niet bedoeld. Ik heb van deze reacties wel geleerd dat ik twijfel aan eigen prestatie niet aan een leeg reactieveld moet ophangen.
Ook ik lees veel bij anderen en reageer lang niet altijd, reageren om het reageren is niet de juiste weg, dat ben ik met jullie eens. 

@Elly, wat verschil in interesse betreft heb je gelijk maar het is goed bij elkaar nieuws/wijsheid op te doen. In Boeddha zullen wij elkaar niet vinden, maar in andere zaken is genoeg raakvlak.

@Papagoose, een Trouwschrijver die nooit helemaal uit beeld is. Al kennen wij elkaar niet persoonlijk, ik mis je wel als je weer eens te druk bent. Dat gezamenlijke vleugje Korrewegwijk hangt bij mij nog steeds. Zo’n rare ben ik dan weer.

@Marja, Vroege Vogel, mist bijna nooit. Stimulans om Chris in de Top 2000 een vervolg te geven. 
Mijn waakhond in grammatica. Altijd vol belangstelling. Ik zal zeker verslag doen over Stresa, de titel die ik aan de opdracht gaf.

@Hella, schrijfcoach en Trouwschrijver, ik had mijn eerste ervaringen bij Trouw niet graag willen missen leerzaam was het daar op “diverse” fronten. Wij hielden er een fijn contact aan over. 
Zonder andere reageerders tekort te doen, die van jou hebben voor mij wel extra lading omdat ik nou eenmaal de coach achter je zie. Ik moet altijd lachen om het zinnetje “Juf zegt”, alsof je het zelf lastig vindt te corrigeren, gewoon doen. Bij de Chriscyclus was één opmerking van jou al voldoende om me vlot te trekken. 
Geloof me als je hier in de buurt had gewoond was ik bij jou op cursus gegaan.
Er schijnt dus wel een soort likeknop te zijn zoals Novelle laat weten.

@Novelle, gewaardeerde volger. Ik heb dat knopje bij jouw blog gezien en moet er nog mee aan de slag. Maar de techneut in mij leeft een sluimerend bestaan. Wie weet kom ik nog bij je buurten over het technische aspect als het niet lukt. Eerst zelf doen!!

En ja, ik blijf schrijven. Veel te leuk om te doen.

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zo persoonlijk hebt geantwoord op elke reactie. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yes! Knopjes gevonden, hartelijk dank voor de tip! Nu nog nadenken over de goeie woorden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb nog geprobeerd voor een 5e optie, maar "mooi" niet. Ben uiteindelijk met jou meegegaan.

    BeantwoordenVerwijderen