vrijdag 26 april 2013

Tegenstelling

Mijn-Jouw
handjeklap bij de kaashandel
foto ferrara

6 opmerkingen:

  1. Hallo Ferrara

    Wat een ontzettend leuke invulling!
    Mooi beeld ook! Waar staat het ?

    Dank je wel, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een leuk beeld,zo'n deftig heerschap en de boer.goed bedacht ook!fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk bedacht. :-)
    Ik heb ook iets in deze trant maar dan met een paardje/pony.
    Mocht je er belangstelling voor hebben dan mail ik je 'm.
    Ben ook benieuwd waar je deze gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, ja, prachtig ........ kan me herinneren dat de varkensboeren vroeger bij ons op de markt ook altijd aan handje klap deden .... vond ik als kind altijd wondelijk om te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor wie het graag wil weten: Het beeld is gemaakt door John Bier en staat in Alkmaar bij het Waaggebouw waar in het zomerseizoen elke vrijdag kaasmarkt wordt gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen