woensdag 14 augustus 2013

Logica

Terwijl ik in mijn tuintje zit hoor ik achter de schutting iemand vragen.
‘Hoe bevalt het op je nieuwe school?’
‘Gaat wel’ is het antwoord.
‘Gaat wel, dat klinkt alsof het beter kan. Je had er zo’n zin in?’
‘Dat is ook zo, maar ik vind sommige vakken behoorlijk ingewikkeld. Wiskunde bijvoorbeeld, daar begrijp ik nog niet veel van en Natuurkunde valt ook erg tegen.’
‘En Engels? Engels leren leek je toch zo leuk? Zodat je de TV-series nog beter zou kunnen volgen.’
‘Ja dat is waar, maar het valt me niet mee, het is best moeilijk. Eigenlijk is Engels pas leuk als je het kunt.’

5 opmerkingen:

  1. leuk om dat zo af te zitten luisteren: -)
    je hebt een mooi blog,
    ik kom via novelle een kijkje nemen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk maar ook interessant.
    Maar mijn vader zei altijd. Het kennen van de zaak is het einde van het vermaak.
    Leuk weer bij je te snuffelen Fer.

    BeantwoordenVerwijderen