vrijdag 25 oktober 2013

Uit de roulatie


plaatje internet

Momenteel blijf ik in dagelijkse bezigheden steken, waaronder schrijven/bloggen.
Ik weet nu wat het betekent niet op of neer te kunnen omdat je rug daar domweg niet aan wil meewerken. Lang zitten, staan en lopen gaan me slecht af. Ik wissel die houdingen dus af met gestrekte stand waarin ik de E-reader hanteer. Alle tijd voor Het Bureau van Voskuil, wat ik nooit helemaal heb uitgelezen.
Met het idee dat het met een paar dagen wel bekeken zou zijn was ik niet van plan hier melding van te maken. Maar het duurt langer dan me lief is. Er is me geadviseerd het toch maar even rustig aan te doen. Vandaar dat jullie weinig (re)actie van mij zien. 

9 opmerkingen:

  1. Ai, een rugprobleem is erg akelig, sterkte ermee, enne uit het oog? Niet uit het hart hoor... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jakkes wat akelig. Heel veel sterkte, dame.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeps dat is naar.......heb dat probleem nu bijna (27e deze maand) 34 jaar nadat ik mijn rug brak op mijn 16e ....
    Inderdaad rustig aan doen hoor, enne als ik een tip mag geven..... oefeningen doen om je spieren en gewrichten soepel te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach wat vervelend voor je Ferrara.
    Ik wens je van harte een spoedige beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hè, wat ontzettend akelig! Je rug is het scharnier waar alles om draait en dat je altijd voelt. Ben het wel eens met het advies toch voorzichtig te blijven bewegen. Ik 'oefen' tegenwoordig in een lekker warm zwembadje en dat bevalt heel erg goed. Is dat misschien ook wat voor jou?
    In ieder geval veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve volgers, dank voor jullie meeleven. Ik oefen braaf elke dag, al jaren en heb er nu nieuwe bij. Mijn sauna bewijst heerlijke diensten. Meestal zit het mee en nu even tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. getver, wat lastig en pijnlijk! Hoop dat het snel opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Intussen hoop ik dat je de dut door bent.

    BeantwoordenVerwijderen