donderdag 26 december 2013

Top 2000 2013

Voor wie dit leest
Marianne Rosenberg nr: 1250
“Ich bin wie du”

“Gedrukte letters laat ik u hier lezen”

Wat zullen mijn volgers hiervan vinden.
Bij elk stukje dat ik hier schrijf vraag ik me dat af.
Soms zijn er leuke reacties, dat is altijd prettig. Soms reageert er niemand en slaat de twijfel toe, hoewel dat gevoel me steeds minder bekruipt. Al doende leer je en leer je af. 
Ik reageer zelf ook niet altijd op hetgeen ik bij anderen lees. Dus waarom zou ik dat van mijn volgers dan wel vragen.
Vroman wil zijn lezers graag bereiken. Dat wil iedere schrijver en blogger, want waarom zet je je anders aan het vel papier of het toestenbord.
Schrijven is een heerlijke bezigheid en een behoefte, dat je woorden gelezen worden is een soort beloning en maakt het geschrevene af.
Schrijver en lezer horen bij elkaar.
Ik hou absoluut  niet van Duitse schlagers maar de tekst is van toepassing en daar draait deze Top 2000 serie om.

3 opmerkingen: