vrijdag 3 januari 2014

Tegenstelling

Krap-Ruim
krap opgesteld-ruim assortiment
foto ferrara

7 opmerkingen:

  1. Oh, wat een lekkere winkel! Ik wordt vaak hebberig in zulke winkels, zie dan van alles dat ik wil hebben of uit proberen. Is het in Griekenland of het Midden Oosten of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stad aan de Loire,winkels als deze daar weet ik nooit te kiezen zo overweldigend. leuk bedacht! Wist je dat deze stad eerst de hoofdstad was van Frankrijk?nah héél lang geleden,dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh griebels..... wat een indrukwekkende bijdrage.... een winkel waarvan ik de drempel niet zou durven overstappen.....

    Dank je wel, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier draaien je ogen overuren zeg! Prachtige invulling, want o dit is wel een heel ruim assortiment :-) Als ik het goed zie zijn het veel kruiden, wat zal het daar heerlijk geroken hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto van tegenstellingen hoor. Ik vind het iedere keer weer jammer dat het niet groter in het originele blog staat. Maar in de uitvergroting is hij erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen