vrijdag 31 januari 2014

Tegenstelling

Halfvol-Halfleeg
foto ferrara

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en originele invulling, dit zou ik zelf (ga nooit op vakantie, zeker niet met een tent) nooit bedacht hebben. Zo leuk aan deze opdracht ;-)

    Dank je wel weer, fijn dat je er elke week zo trouw bij bent, lieve groet en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zou ik ook nooit opgekomen zijn.
    Fijn weekend
    Liefs -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De reactie hier boven is van mij, ik klikte even te snel :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ook nooit aan gedacht,kamperen is hier ook niet zo geliefd.Al moet ik zeggen deze tentjes schelen een hoop 'gedoe'

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een originele invulling, die tent. :-)

    BeantwoordenVerwijderen