vrijdag 7 februari 2014

Tegenstelling


Vorst-Dooi
Alkmaar 2010
foto ferrara

9 opmerkingen:

  1. Ja dat zijn prachtige dingen om te fotograferen.... en vooral als je er dan ook nog iets van eenden of ganzen ziet ofzo... dit soort plekjes zijn er in de winter vaak veel te vinden, ik vind ze altijd prachtig.

    Dank je wel weer en een heel fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja maar van welk jaar? En welke plaats? Het zou zo Utrecht kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto voor deze tegenstelling Ferrara. :-)
    Zelf had ik ook zoiets in gedachten maar het is iets anders geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi rustig plaatje. Maar ik ben blij dat we tot op heden dit jaar geen dooi kunnen fototgraferen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg er toch altijd 'heimwee'naar, al ben ik volgens mij wel de enige in blogland.

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen