dinsdag 18 november 2014

Verbinding verbroken

Alweer een week geleden dat ik voor het laatst een berichtje plaatste. De tijd gaat snel, helemaal als de router het ook nog eens begeeft. Pal voor het weekend natuurlijk.
Eerst denk je nog, geen ramp, er is meer in dit leven dan internet, bloggen en reageren. 
Het is weekend, een verjaardag te vieren, bezoek over de vloer, kortom druk genoeg met andere zaken 
Maar zo werkt het toch niet, want tussen de bedrijven door is het raar om niet even de mail te checken en niet te kunnen reageren bij medebloggers. Mijn wekelijkse bijdrage aan de tegenstelling kan ik niet kwijt, terwijl dat een vast maandagritueel is. Ik had het nooit verwacht, maar ik voel me afgesloten van een wereld waar ik onderdeel van ben geworden.
Ik sta aan de rand van de zandbak en kan niet meespelen. Vanmiddag wordt de nieuwe router afgeleverd en brengt echtgenoot de internetwereld weer op gang. Alles werkt als vanouds. 
Aan de slag!

5 opmerkingen:

  1. Ik dacht al waar is Ferrara (glimlach)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, daar ben je weer. Tja, kunnen we nog zonder internet? Ik ben bang dat het net zo'n gemis zou zijn als niet meer kunnen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames, wat zijn jullie weer snel met reageren. Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai, als internet uitvalt merk je pas hoe afhankelijk we ervan zijn geworden. Bij mij vertegenwoordigt het de tv de radio en de telefoon ook nog eens! Best een beetje eng eigenlijk...
    Groetjes
    Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Breek me de bek niet open Ferrara en ik kan je vertellen: het wordt alleen maar erger met de jaren, Een poosje offline? Ik mis jullie meer dan mer buurvrouw naast me!

    BeantwoordenVerwijderen