dinsdag 22 april 2014

Tegenstelling

Vet-Mager
foto ferrara

6 opmerkingen:

  1. Wat een goeie zeg,die heb ik wel eens gezien......maar om er dan een foto van te maken is punt 2.

    Die gevelstenen hobby vind ik een leuke,zo heb je er 1 van mijn ouderlijk huis gemaakt.

    fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede maar vooral ook leuke invulling!
    Hoe vet dit mager worstje lijkt ;-)

    Dank je wel, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk reclamebord Ferrara. Zo een heb ik er nog niet gezien.
    Leuke invulling. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hierboven was een reactie van mij, Truus van de petvantruus.
    Met Wordpress lukte het me niet om te reageren. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk. Er gaat niks boven een halve worst van de HEMA overigens. Het water druipt erbij langs je halsboordje.

    BeantwoordenVerwijderen