zondag 11 januari 2015

Wie had dat ooit gedacht

Vanwege de research voor het vervolgverhaal van de gezusters zandvlo Miet en Griet, zit ik vanavond voor de buis en kijk naar ‘Boer zoekt vrouw’.
Ik volg vooral de capriolen van schapenboer Jan en die vallen mij nogal tegen. Ik had graag wat meer spirit bij dit jongmens gezien. Een van de vijf gekozen vrouwen komt van Texel, maar het stel heeft elkaar nog nooit ontmoet. Ra, ra, hoe kan dat? Zo groot en dichtbevolkt is het daar toch niet. Volgende week moet Jan met zijn vrouwen op pad. Ik geef hem het voordeel van de twijfel, maar wees niet verbaasd als de gezusters zandvlo op hun eventuele thuisreis naar Egmond blijven steken bij tulpenboer Tom uit Noord-Holland. Wat doet zo’n leukerd in dit programma?  Een keer naar de plaatselijke kermis en je hebt een vrouw gevonden lijkt mij.
Misschien zijn ze daar niet blond genoeg, want dat Tom op blond valt is aan het eind van de speeddate wel duidelijk.
Ik had nooit gedacht dat ik me nog eens druk zou maken om een boer die een vrouw zoekt.
Maar ja, alles voor de schrijverij en de fans van Miet en Griet.

6 opmerkingen:

  1. Die leukerd schijnt al verkering te hebben en wil graag beroemd worden. Dus hoe leuk is hij werkelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben vergeten te kijken :-(. Wordt BZV nog een keer herhaald?
    En wat loop ik giga achter zeg voor wat betreft de avonturen van Miet en Griet... zal ik binnenkort eens lekker gaan inhalen!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uitzending gemist aanklikken en je bent weer bij met BZV

      Verwijderen
  3. Zozo daar haal jij je inspiratie dus vandaan.(glimlach) ik kijk nooi naar dat programma brrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap dat je al die namen en soorten van de boeren al op een rijtje hebt. Daar ben ik nog lang niet aan toe haha. Succes met de bijvulling van Miet en Griet. Dat belooft wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He bah, boer zoekt vrouw. Zijn de dames Vlo zo afgezakt. Hopelijk staan ze flink kritisch tegenover zo'n programma. Dat Griet dr rok er zowat van afzakt en dat Miet ter plaatse een hartverzakking krijgt als ze haar voorstellen dat ze ook wel kan meedoen met Boer zoekt Vlo.

    BeantwoordenVerwijderen