dinsdag 21 april 2015

Tegenstelling

Afgetakeld-Kras
markt in Barcelos Portugal
foto ferrara

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto Ferrara, mooi ook, al moet het eigenlijk niet zo zijn dat iemand op die leeftijd nog moet werken voor de kost... maar misschien is dat hier ook wel niet het geval, wie zal t zeggen

    Dank je wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Estupenda imagen...un abrazo desde Murcia...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kras oudje! leuke strooien hoed.
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto,heel gewoon daar.Ze verkopen vaak wat ze zelf verbouwen. en ik moet zeggen ik watertand altijd bij de heerlijke tomaten bv.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wilde een foto van mijn krasse moeder plaatsen (ruim 90 jaar) maar het is toch iets anders geworden. Mooie foto. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi mensje! Mijn vader is een krasse knar die zich niets laat wijs maken. En zo hoort het! Prachtfoto.

    BeantwoordenVerwijderen