maandag 17 augustus 2015

Gestraft door de woede

Bij de Aldi winkelt een moeder met haar puberzoon.
Hij ziet veel lekkere zaken die hij graag wil aanschaffen. Zijn moeder weert alle suggesties af. De knul wordt boos en laat op niet mis te verstane wijze en op volle sterkte zijn ongenoegen blijken.

‘Als Pap nou eens gewoon op de fiets naar zijn werk gaat en niet zoveel geld uitgeeft aan dat dure hondenvoer, dan konden wij eens normaal eten.’

Zijn moeder is duidelijk niet blij met deze uitval. ‘Je denkt ze een plezier te doen door ze een keer mee te nemen, krijg je dit op de je bord.’ zegt ze met het schaamrood op de kaken tegen een medeklant.
Haar kind duwt, met een woedende blik in zijn ogen, het winkelwagentje richting kassa. 

7 opmerkingen:

  1. Wat een snertjoch. Ik zou dat niet pikken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb niet gezien/gehoord wat zich daarna buiten de winkel tussen die twee heeft afgespeeld. Ik had hem ter plekke zijn vet gegeven. Van de Aldi uiteraard. 0;))

      Verwijderen
  2. Tja het is wat als je iets niet mag (glimlach)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, lekker thuislaten de volgende keer... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreselijk. aanpakken die handel en in de winkel graag. niets geen schaamrood https://apenstaartjeweblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, wat staart zegt. Maar ik geef het je te doen, in een volle supermarkt, een puber effectvol aan te pakken. Ze zal thuis wel gezegd hebben: dit is de laatste keer dat ik met jou ga winkelen.

    BeantwoordenVerwijderen