dinsdag 11 augustus 2015

Tegenstelling

Onder-Boven
(de wet)
in Deventer
foto ferrara

7 opmerkingen:

  1. Helemaal goed dame! Ik weet niet of ik het al eens gezegd heb maar omhoog kijken loont de moeite ;- )

    Dank je wel weer hoor, fijn dat je er zo trouw bij bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha wat leuk! Weleens gezien, geloof ik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ferrara,

    Grappig plaatje!
    Ik heb nu op mijn weblog een hele muur vol geschreven met tegenstellingen.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die ken ik. Het oude gedeelt van Deventer waar we in een heel leuk hotelletje logeerden waar ze nog speciale kamers hadden in een oud huis. Heerlijk daar rondgewandeld en toen ook die boef tegengekomen die maar niet verder kan.
    Leuke foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gevonden, Ferrara. :-)
    Ik heb net zo'n foto, genomen in 2011. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doet me beetje denken aan D-day in WO II. Toen werden 15.000 Amerikaanse parachutisten gedropt in en rondSainte-Mère-Eglise. Een ongelukkige parachutist bleef hangen aan de kerktoren. Aan de torenspits van de kerk hangt nog steeds een pop met een parachute.

    BeantwoordenVerwijderen