dinsdag 20 oktober 2015

Tegenstelling

Zwaar-Licht
boerderij in de Achterhoek
foto ferrara

7 opmerkingen:

  1. Twee gezegdes zie ik hier..........je kunt het op je klompen aanvoelen en het hangt als een molensteen om je nek.....

    Die klompen zijn natuurlijk zo licht als wat,als kind heb ik er op gelopen.Later de moderne versie er van,misschien dat ik daarom nooit voet problemen heb gehad en heb.Wij hebben ook een molensteen hier in de tuin,hoe Hollands kun je het hebben........

    Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De typische Hollandse klompen. Ik heb nooit Hollandse klompen gedragen, wel Zweedse. Leuke foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig invulling... en ik sluit me bij Matroos aan....
    Heb ook altijd op klompen gelopen.... zelfs nu nog regelmatig maar dan op de Zweedse versies.... en heb ook nooit voetproblemen gehad....

    Dank je wel, lieve groet en fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een nostalgische foto, Ferrara. Goed gevonden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo grappig dat jullie het een goede vondst vinden. Gisteravond na lang zoeken in mijn archief kon ik het met mezelf niet eens worden en besloot vanochtend een nieuwe zoektocht te wagen. Deze rolde er als eerste uit en ik wist dat is hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ferrara,

    Je kunt inderdaad wel op je klompen aanvoelen, dat die stenen "lichtelijk" zwaarder zijn!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen