zondag 10 januari 2016

Miet en Griet

Hoe dom kun je zijn.
Aangezien ik het oude bericht per ongeluk heb verwijderd meld ik hier nog een keer dat de gezusters Miet en Griet nu op een eigen blog zijn te vinden. Op deze pagina rechts is een linkje te vinden of kijk hier http://ferrara-mietengriet.blogspot.nl/
De dames hebben hun zandkuiltje moeten renoveren nadat het gedeeltelijk was ingestort.
Er kwam een horde mensen met oranje mutsen op hun hoofd en verder weinig om het lijf langs stampen om een zogenaamde nieuwjaarsduik in zee te nemen. Miet en Griet, toch niet vies van enige actie, begrijpen niets van zo'n koud evenement.
Sjef Kokkel had een goede dag. Hem was door de organisatie gevraagd de verkleumde 'sportievelingen' van soep te voorzien. In dit geval erwtensoep met worst.
Het merk worst laat zich raden.

5 opmerkingen:

  1. Sorry Marja, je was zoals altijd snel met een aardige reactie, maar ook die heb ik verspeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schreef ik ook alweer?
    Jullie verdienen je eigen plekje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar kwam het op neer en daarop beloofden de dames te oefenen op een handtekening, want die heb jij zeker verdiend.

      Verwijderen
  3. Nou, ik ga de dames dan maar in de linkenlijst zetten. Want nu breekt de avonturentijd pas goed aan natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen