zaterdag 20 februari 2016

Uitstelgedrag

Uitstelgedrag kent u dat woord?
Ik wel, het gedrag ook. Ik draai al weken om de hete brij.
Ik heb ontdekt dat ik de volumeknop van de televisie en de radio weer een tikje hoger heb gedraaid.
In hun reclame nodigen ze je bij Schoonenberg uit eens vrijblijvend langs te komen of een afspraak te maken.
Let vooral op dat woordje of er staat niet en. Je wordt dus op het been gezet dat je vrijblijvend kunt binnenwandelen. Dat klopt, je staat alleen ook geheel vrijblijvend weer snel buiten. Binnenlopen voor een gehoortest dat gaat zomaar niet. Eerst een afspraak maken en dat gaat zeker een week duren. U kunt alleen tijdens de Hoortest Dagen zomaar langs lopen. Nou dat heb ik in mijn oren geknoopt. Waarschijnlijk moet ik dan aansluiten in de rij.
Hopelijk vang ik nog genoeg op voor een verslag op dit blog. Tenzij mij de moed weer in de schoenen is gezonken. Lees: kop in het zand heb gestoken … U hoort nog van me.

8 opmerkingen:

  1. Tja in 2005 ben ik ook getest en naar de Gehoorarts in het ziekenhuis gestuurd en nu draag ik dus toestelletjes waar ik na enige tijd erg blij mee ben. Ga snel want altijd wacht je met zoiets te lang Ferrara!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, toch aan een gehoorapparaatje misschien... lastig hoor!
    Dat uitstelgedrag herken ik wel, normaal gesproken ben ik niet zo hoor, maar ik heb weken gewacht en pas na de 2e oproep heb ik gehoor gegeven aan het meedoen met het bevolkingsonderzoek naar darmkanker. Gelukkig alles goed! Pffff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ferrara,

    Ik ken ben ook wel eens binnen gelopen en onverhoopt weer omgekeerd.
    Uiteindelijk komt van uitstel waarschijnlijk geen afstel!
    Geef er gehoor aan als het nodig is.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja bij de oogarts kom je ook altijd te laat.

    gaat het zo wel?ik ben nog volop aan het uit proberen ik snap niet dat je moet inloggen eigenlijk.
    http://hollandswelvaren.wix.com/hollandswelvaren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch maar even gaan hoor. Mijn zicht is zo slecht en morgen weer voor controle. Macula, ach alles went zolang het nog met hulpmiddelen goed gaat, toch? Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jakkes!

    Die testdagen zijn niet voor mij, mijn gehoor is altijd al heel scherp geweest (te, als ik dat mag zeggen, en dat is niet altijd per definitie een feestje)

    BeantwoordenVerwijderen