dinsdag 15 maart 2016

Tegenstelling

Aan-Uit
Heusden
foto ferrara

9 opmerkingen:

  1. Is deze afbeelding nou van een bougie?
    Ja, als je bougie het niet meer doet dan is je brommer of auto (ik weet niet waar verder een bougie in gaat) UIT. Doet je bougie het wel dan is je brommer of auto AAN.
    Leuk gevonden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Originele invulling weer... en ja veel vervoersmiddelen kunnen die dingen niet ontberen

    Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ouderwetse stop,gôh wij komen zo vaak in Heusden en ik heb dit nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Matroos heeft het goed gezien, het is een stop, die bij overbelasting van het net nog wel eens vervangen moet worden.
    Wie heeft/had er niet een doosje met deze voorwerpen op voorraad in de meterkast?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elke keer weer genieten van je bijzondere foto's, Ferrara. :-)
    Thuis hebben we geen stoppen, in de stacaravan wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik vind het een leuke uitdaging elke week duik ik met plezier in mijn (ons) archief.

      Verwijderen
  6. Ferrara,

    ----------------------------

    Ho, stop ander woord

    zekering voor meterkast

    stuk of heel, uit/aan

    ----------------------------

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen