dinsdag 2 augustus 2016

Tegenstelling

Zwart-Wit
Salzburg
foto ferrara

9 opmerkingen:

  1. mooie invulling weer en ja ik begrijp waarom je er even over moest nadenken maar fijn dat je toch besloot het te plaatsen.

    je kan het woord ook anders uitleggen hè? Zet 2 puntjes op de o en je vertaalt het naar wortelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ferrara,

    --------------------------------

    het doet mij denken

    in een lied reeds bezongen

    dit is toch anders


    --------------------------------

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die droeg een parasolletje, toch?

      Verwijderen
    2. Nee ik dacht aan Frank Boeijen!

      Verwijderen
    3. Nooit aan gedacht. Ook hier een dubbele bodem, gezien zijn achternaam.

      Verwijderen
  3. Ik bedoel eigenlijk zijn lied: zwart/wit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik wel begrepen. Maar mijn blik viel op 'Boeien' en dat deed weer denken aan slavernij.

      Verwijderen