dinsdag 15 november 2016

Tegenstelling

Op-Onder
visserijmuseum
Woudrichem
foto ferrara

7 opmerkingen:

  1. Ferrara,

    ---------------------------------------

    twee water-lovers

    één in boot op het water

    als vis eronder

    ---------------------------------------

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ook iets met water al is het op het droge.Een zalmschouw die zie je daar in het echt ook veel.Wij waren er dit seizoen,maar toen was het dicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeej was je bij dokter tinus op bezoek ;-)

    mooi hoor... en wat dieneke ook al zei.... nu samen met haar in ht water dus ;-)

    Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij waren in Woudrichem lang voor dr. Tinus daar zijn praktijk begon. Ik las dat je er nu een dr. Tinuswandeling kunt lopen. Persoonlijk denk ik dat Woudrichem dat niet nodig heeft.
    Zo al leuk genoeg om eens te toeven.
    Bij mooi weer op de leugenbank wachten op het veer, is een aanrader. Dan hoor je nog eens wat ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het leuke van de tegenstelling is dat ik elke week mijn
    foto-archief onder ogen krijg. Soms is het lang speuren, soms weet ik al wat ik wil plaatsen en is het zoeken snel klaar.
    Deze dobberde langs en het besluit was genomen.

    BeantwoordenVerwijderen