dinsdag 3 januari 2017

Tegenstelling

Hier-Daar
 Nieuwe Waterweg
foto ferrara

6 opmerkingen:

  1. Jaaa leuk...... beetje a la Dieneke ;-)

    Mooie locatie waar veel te zien is.

    Dank je wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ferrara,

    ----------------------------------------

    tussen hier en daar

    stroomt het zilte water weg

    zoetjesaan zouter

    ----------------------------------------

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dat zijn wij dus niet,dit is een grote zus.Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi :)
    Doet me denken aan mijn jeugd. Mijn vader ging altijd vissen in de waterweg (ik ben geboren én opgegroeid) in Rozenburg én in de zomer gingen we er altijd Barbecue-en

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meneer F. en ik hebben er geruime tijd op een basaltblok gezeten. Veel te zien.
      De twee spotters op de foto hadden zelfs apparatuur waarmee ze de communicatie op de schepen konden volgen.

      Verwijderen